A keresőoptimalizálás 3 fő területre osztható. Alapvető célja a honlap megfeleltetése az aktuális Google algoritmus rangsorolási rendszerének. Ennek egyik területe a technikai keresőoptimalizálás, mely a honlap szerkezeti átalakításairól szól. A problémák felismeréséhez SEO-szakértőre van szükség, viszont az elhárításhoz már vagy rendszergazda, vagy programozó segítségét kell igénybe venni. Mivel a honlapok szerkezeti hibái akadályozni tudják a Google hozzáférését a rangsorolási tartalmakhoz, és a megfelelő értelmezéshez, ezért fontos elhárítani ezeket a gondokat.
A következő területet a tartalmi keresőoptimalizálás jelenti. Itt fontos észben tartani, hogy amire nincs valódi tartalmunk, arra nem fogunk a Google rangsorolásában első helyekre kerülni.
Szintén SEO-szakértőre van szükségünk a releváns tartalomstratégia kidolgozásához. A megvalósításához pedig szövegíró, aki jártas az adott témában, valamint a honlap függvényében adminisztrátor, vagy programozó. A keresőoptimalizálásban a harmadik fő terület a linképítés.
Amikor a Google indult, abban rejlett az algoritmusok újdonsága, hogy figyelembe vették a találatok rangsorolásához a tartalmak ajánlásának gyakoriságát. Megfigyelték, mennyire volt gyakori a tartalmak ajánlása más honlapokon linkek formájában. A keresőoptimalizálásban ezt a típust lehet a legegyszerűbben manipulálni.
Ezek a linképítési sémák mindig a keresőoptimalizálási technikákban szerepeltek, és ezeket a módszereket a Google algoritmusfrissítései is rendszeresen számolják fel. Viszont az biztos, hogy a tartós eredményekhez a SEO világában mindig szükség volt és lesz az erős linkekre.
További információért keresse fel a marketingkalkulator.hu oldalát, és építse ki erős linkjeit, és erős marketing stratégiáját kellő szakértelem segítsége mellett!